Full fart <3

Blir inte så mkt bloggande just nu, hittar ingen motivation så ofta till det.
Men får väl försöka slänga ihop ett litet inlägg..

Liam är det full fart på här hemma, han tar sig fram till de ställen han inte ska vara på. Favvo platsen är vid alla sladdar. Så de ska plockas bort.
Och han har tagit sitt första kryp steg, min fina stora pojk =)
Och så har han äntligen börjat snurra runt igen, han gjorde ju det en massa när han var en 4 veckor. Men sen la han av med det, men nu så =)
Och så ställer han sig upp så fort han får tag i ngt bra att hålla sig i..
Och han pratar (skriker ut orden) drar mamma i håret, busar, stoppar allt som han kommer åt i munnen (speciellt sådant han inte får), säger man till honom att sluta så skrattar han bara åt än och fortsätter <3
Tänk att han kan så mkt redan, inte längesedan han bara sov igenom hela dagarna min fina fina pojk som vi älskar så högt..

Snart kommer nog världens sötaste lilla flicka hit som lärt sig säga mamma redan, så duktig e hon lilla Novalee.
Så roligt att se att se de två hur olika snabbt de utvecklas fastän de nästan är lika gamla.
Och de leker så bra (om man kan kalla det lek att Novalee tar allt Liam har och han försöker sno tillbaka det)

Nä nu ska jag lägga mig en stund i soffan och hoppas på att Liam får sova sina timmar som han behöver, annars blir han ingen rolig bebis sen =)

(Kan inte lägga upp ngra kort just nu för datorn kan inte läsa våran minneskortläsare, men ska fixa de)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0