Så underbart helt enkelt..

Tänk att för exakt åtta månader sen så låg vi uppe på BB med våran nykläckta prins, och åt julmat =)
Tiden får inte gå så här fort man hinner ju inte med hehe, bara på denna helgen så har han förändrats så mkt.
Han pratar med andra ord, han sitter och skrattar med ljud högt för sig själv.
Han är överallt och ingenstans. Han sjunger lalalala. Haha han är så underbar våran fina pojk <3

Och igår så fick Jenny och Andreas sin underbara son, så himla fin är han.
Längtar tills vi ska få träffa honom och pussa på han =)
Tårar kan fortfarande komma när ja berättar för ngn att han är här och visa kort, så himla sjukt att man redan kan tycka om en liten kille så mkt som man inte träffat ännu.
Men han är ju en del av två helt underbara personer så det är väl inte så konstigt <3

Frida har varit här en stund och druckit lite kaffe med mig, och tjötat om allt och ingenting.
Och hennes ideer är då faan inte dumma alltså haha ;)

Och var uppe hos min chef igår och lämnade in papper för föräldrarledigheten, och pratade om jobb.
Så den 1november så är jag tillbax i arbete igen..
Känns ju inte jätte roligt, tänk att ja inte ska vara hela dagarna med den lilla kille som låg så länge i min mage, som jag klämde ut på förlossningen och som jag idag har gått hemma med i 8månader.
Men jag vet ju att han kommer ha det lika bra med sin pappa här hemma på dagarna, och efterssom Jocke också vill gå hemma med Liam så tycker jag att det är självklart att han ska få det.
Det är ju trots allt hans barn lika mkt som mitt <3
Men konstigt kommer de ju kännas i början..

Favoritstället är vid skåpet där vi har alla burkar, jätte roligt att riva ut alla ;)




Kommentarer
Postat av: Andréa

söööta lilla skrott, va tiden går fort och utvecklingen ännu fortare, när jag såg er sist så gjorde han inte ens skratt med ljud , ska bli kul när vi ses nästa gång å se allt roligt han gör :)

2010-08-24 @ 17:17:49
Postat av: mormor

vänta bara tills han hittar dvd och alla filmer som man kan leka med

2010-08-24 @ 18:43:49
Postat av: Sarah

Duktiga Liam :) Vad fort tiden har gått!

2010-08-24 @ 19:09:22
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

han är ju så go å rund :D

älskar hans kinder så mysiga

2010-08-27 @ 20:10:47
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0