Söndag!

Redan Söndag, usch vad denna helg har gått fort.
Men antaglien för att Jocke jobbade igår, så det är inte mkt jag och Liam får se honom inte.

Igår skulle vi se på en skräckis, tio minuter klarade jag (varav ca 8 min blundade jag) men ska göra ett tappert försök ikväll igen tror jag och se den =)

Och ngt helt annat, igår åkte vi till min mamma och pappa för att låna deras hp för att kunna koppla in datorn till tvn, men datorn la av (fungerar nu igen) så jag tog fram Jockes hp som legat i en låda i ca 2år och inte fungerat för att bara testa. Och jo visst tro på faan att den startade och fungerade helt utmärkt igen.
Så nu har vi två datorer igen =)
Och HPn är såå fin höhö, den ska bli min (säger jag iallafall).

Ida blir en lugn söndag ska nog hem till Jockes mamma och pappa ikväll, Josefine ville busa med Liam.
Och så ska vi se om Jockes pappa kan rensa våra makrillar som vi fick utav grannen igår.
Han hade varit ute och fiskat och fått massor med fisk, så kom ner med lite =)
Vi har så himla underbara grannar, de e så det ska vara =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0