En perfekt början...

En helt underbar födelsedag/julafton för Liam, kunde inte blivit bättre..
Vi började morgonen med att få besök utav Malin, Ch och Ella ju, som kom för att gratta Prinsen på hans ett årsdag, väldigt uppskattat utav oss alla.
Sedan fortsatte dagen med kalas för Liam med mina föräldrar,syskon och farmor, och Jockes föräldrar och syster.

Liam fick fina födelsedags presenter och till det blev det jätte god jordgubbstårta =)
Och jag måste ju bara säga det att det kändes då inte alls som julafton under förmiddagen, utan bara Liams ett årsdag, fast lite mera speciell bara =)
Sen fick Liam vila en stund och all julförberedelse började och det blev julafton, och kalle på tv och Liam som världens sötaste lilla tomtenisse..

Tomten var inte populär när det väl var dags för det, oj vad Liam blev ledsen.
Extra rädd blev han nog efterssom vi hade tre hundar här hemma som skällde när de fick syn på tomten ;)
Men men lycklig blev han när han fått alla sina julklappar, tror vi har en väldigt bortskämd liten pojke i familjen ;)

Men gud vilka fina julklappar vi har fått (läs Maria, Jocke, Liam och sessan).
Av min underbara sambo fick jag en Tassimo, så här har det druckit kaffe,choklad och Latte hela dagen =)
Sen fick vi väldigt mkt mera fina saker som jag ska försöka skriva om ngn annan dag.
Sen idag har vi varit och ätit julbord hos Jockes föräldrar med några utav hans släktingar, väldigt trevligt.
Och imon ska vi ha kalas för Liam igen (ett kvar efter imon), så ett perfekt avslut på en perfekt helg blir det nog imon..
Nu får det bli en del bilder...
En glad liten pojk med sina två presenter från mamma och pappa...
Full koncetration. En radiostyrd xc60 och lapptäcket som jag gjort blev hans ett årspresenter.
Tårtan var väldigt uppskattad av prinsen, och självklart fick man äta lite med händerna också ;)
Min lilla söta tomtenisse <3
Julmaten tyckte lilleman om väldigt mkt..
Liam väldigt nöjd efter att ha öppnat några utav sina julklappar..
Liam provar sin bultbräda, på sig har han sina coola björn borg kalingar han fick utav Anita och Malte (jockes moster och man) i julklapp..
Jag och min underbara lilla tomtenisse <3
Och så här hittade vi Liam i köket ikväll när vi inte var där inne, nu börjas det - alla hyss..

Kommentarer
Postat av: Ida och William

mysigt ni verkar ha haft det :-)

2010-12-26 @ 08:56:32
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0