Lussefika =)

Som sagt så har vi haft lussefika här hemma med några mammor och deras barn, jätte mysigt - roligt =)
Så roligt att man hinner ses lite fastän jag jobbar.
Börjar nog komma in i det mera nu att jag jobbar, men det känns så tråkigt att de andra hinner ses så mkt och så jobbar jag och har inte alls den tiden, man känner sig lite utanför om ni fattar..
Men väldigt roligt när man väl hinner vara med =)
Liam sitter nu i ett bad så får bli ett kort inlägg, för snart kommer Liams Farmor och farfar, och faster också antar jag =)
Men får väl bjuda på lite bilder från idag =)
De små tomtarna <3

Haha Theas sköna still va ;)
En bild säger mer en tusen ord va? Kärlek till er <3
Söta William som pepparkaksgubbe, Aka Måns Möller, haha sorry Ida ;)
Lite lurig ser du allt ut att vara nu "sketunge" ;)
Mitt hjärta - Mitt liv - Mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: Martina

aww va söt du är.. att jag får vara ditt hjärta, ditt liv, ditt allt ;P



Tack för en trevlig dag :D

2010-12-13 @ 21:47:55
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: Ida och William

hahah stackars William

2010-12-14 @ 09:08:34
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0