Inte bra inte

Inte så bra på uppdatera, men nu kommer ett litet inlägg =)

Varit en lugn dag, varit hos mamma och pappa med Sessan och Liam.
Inte så kul att sitta hemma själv tills Jocke slutar nu när hans sena vecka är =(
Men den är snart slut, veckorna bara springer iväg ju, så snart är sommaren här =)

På freda ska Jocke ut med jobbet, så inte hemma ngt den dan.
Men har fått Josse att sova här och umgås med mig, och hjälpa mig lite..
Inte så kul ifall ja skulle behövt dra med Liam ut på kvällen för att gå ut med sessan m.m

Imon kommer nog Angelica hit och så prata ja och mamma om att kanske åka en sväng till nödinge..
Och på torsda ska vi till Bvc igen, spännade är nyfiken på hur mkt han väger nu..
För växer gör han allt, har blivit så stor nu min lilla prins <3
Och så ska vi även till familjerätten på torsda och få faderskapet bekräftat så Jocke blir pappa ngn gång ;P

Och så hoppas ja att min baby björn bärsele kommer imon som ja beställt =)

Mina killar <3





Prinsen med sin nya napp haha, Jocke tyckte inte om det.
Men vrf kan inte killar ha rosa va??! =)




Kommentarer
Postat av: -Malin

Han är så söt i den tycker jag =)



När våren är här kan vi vara mammalediga tillsammans...

Puss på er!

2010-01-20 @ 07:12:22
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: Martina

Men har du inte fått något mail från hon Caroline? :O

Jag har nog rätt mycket bilder på min mage bara för att jämföra hur den var i början och nu i slutet :P

2010-01-20 @ 08:32:36
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: Malin & Oliver

hehe, Olivers favoritnapp är rosa! Han älskar den, men han får inte gå ut med den för sin pappa...:)

2010-01-20 @ 11:05:40
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Förstår inte varför alla killar är så strikta med att pojkar inte får ha rosa! :P Jag kommer klä mitt barn i rosa oavsett ;) Inte lika mycket om det är en pojk dock, hehe.



Tycker det är så dumt att man inte räknas som barnets far om man inte är gifta. Många som inte är gifta men som får barn tillsammans. Ännu mer pappersarbete och krångel.!

2010-01-20 @ 11:41:12
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Martina

Vad tråkigt :/ fast du kanske har annat att göra ändå men.. hon kunde ju frågat i alla fall.

2010-01-20 @ 12:28:45
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: madde

oj så stor han har blivit!! han växer för fort.. tur att jag kommer till dig på fredag :D

2010-01-20 @ 17:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0