Lilla fina kille <3

Liam har kommit in i ngn konstig period då han inte vill sova, och maten ska vi inte prata om. Ersättning är tydligen inte gott att få på dagen.
Så nu får han två mål med gröt och ett med vanlig mat om dan, så han får isig de han behöver ändå =)

Igår va ja på ikea med Madde och Josse, åt köttbullar (inte lika många som Josse) och handla lite.
Sen kom Novalee och Martina över på kvällen en stund..

Och imon ska vi till Ullared hehe alltid lika kul =)
Jag, Martina och min mamma med familj =) Tror inte Jocke skulle med, men han kanske ångrar sig ;)

Våra små blåögda <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

"inte lika många som Josse" Hahahahaha!! Gud va jag skrattade när jag läste det. Å va söt han är Liam... han blir ju bara sötare och sötare för var dag som går.. Samma som Madde!! ;)

2010-07-26 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0