Ullared och besök av Becca =)

Klockan är redan tolv och jag har inte fått på mig ännu, fast skulle behöva hoppa in i en dusch (får göra de när madde kommer tror ja).
Men j har iallafall fått gjort lite fruktpurer till Liam, så ngt har ja fått gjort ;)

I onsdags så var vi på Gekås jag, Martina, min mamma och pappa, syster och bror.
Men om den resan kan i läsa om här, Martina har skrivit om det så bra så då behöver ju inte jag göra de ;)
Fíck köpt lite grann, men faktiskt inget onödigt, men mest var det ju saker till Liam..

Igår var Becca här och med sig hade hon Kelly och sin brorson Kevin.
De tyckte Liam var väldigt roligt iallafall, han satt och bara kollade förundrat på de små när de lekte.
Och massa pussar fickhan utav Kelly.
Men får bli lite bilder sen igår =)



Kelly läser boken för Liam =)


Liam en riktig tjejtjusare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0