Fina Liam och finaste Sessan <3

Efter att försökt lägga Liam i ca 1 h och 45 min så kännde ja att mitt tålamod börja försvinna.
Så tänkte att nä nu e de dags för att testa "fem minuters metoden" (har alltid legat brevid han när han ska somna).
Och jo visst faan somna han, efter bara fem minuter, så dags att inte vara så fjompig med han, behöver ju inte skämma bort han med allt. Men det är svårt, man vill ju inte höra ens hjärta ligga och gråta och vara ledsen..
Men nu måste ja sluta, annars kanske han blir en bortskämd liten snorunge ;)

Igår fick jag inte gjort allt det jag ville få gjort med städ och tvätt, så får ta igen en del idag.
Josse va här en stund igår och busade lite med Liam, och gud va han skrattade (med ljud) åt henne, Tant Josse är väldig rolig tycker min busunge <3
Sen hann vi även med att både åka till mina föräldrar för att fixa ordning takboxen som vi ska ha till Öland, och hälsat på Jockes föräldrar =)

Så när Liam vaknat igen hade ja tänkt gå ut en stund efter han ätit lite mat, och sätta mig i gräset med han.
Han är väldigt facinerad utav gräset, han sitter och kollar och drar och försöker äta, men mamma är snabbare så inget gräs i munnen inte ;)
Och efterssom han sitter så himla stadigt nu (kom på bara en dag) så är allt så mkt roligare tycker han.
I morse satt vi på en filt på golvet och Sessan låg med rumpan mot Liam, och han var så arg han drog och slet i Sessan, men så fort hon vände sig om mot honom så skratta han och börja prata med henne =)
Så roligt att se att han tycker det är så roligt med Sessan, och lilla Sessan som kan ta så mkt hon låter honom dra henne i svansen och i öronen och ja överallt och hon bara ligger där, världes finaste lilla Sessa har ja som är så snäll.
Och kan se dom framför mig när Liam har blivit lite äldre en så där 2-3 år, vilka jävla hyss de kommer hitta på.
Liam står på pallen och kastar ner kakor till Sessan m.m Ja ni förstår =)

Nä nu får ja avsluta blev ett lite långt inlägg, ja som bara tänkte skriva nått ord ;)

Kolla läppen va, han ger sig då inte den ska sugas in ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0