Mkt bio och stor pojk <3

Har inte hunnit skriva ngt i min fullspäckade helg ;) inte orkat heller..
Liam sovde borta för första gången i lördas, hade gått jätte bra.
Och det var väldigt skönt att kunna slappna av och njuta lite faktiskt, men saknade honom när jag vaknade på morgonen då var de allt tomt =)
Så i lördas hade vi kalas för Jocke, först för släktingarna och sen med kompisarna..
Så nu har han äntligen fått min present, tandemskärmshopp (eller vad det heter) haha så nu går stackarn nervös här hemma för han ska göra det på Ölande var det tänkt haha..
Annars var lördagen väldigt rolig, hade jätte kul =)
Även Martina fick vara barnfri och vara med här hahaha ;)

Igår åkte vi på bio och såg den nya Beck jag och Jocke, den var helt okej allt..
Och till helgen ska ja och Madde se nya SATC, spännande spännande, blir nog en drink innan också bara för stämningensskul, nästan ett måste ju ;)
Och nästa vecka fyller Angelica år, då ska vi gå och se nya twilight.
Mycket bio helt enkelt ;)

Annars till helgen så ska vi till Jenny och fira midsommar, ska bli jätte roligt (skönt med lite miljöombyte också)
Och sen nästa helg åker vi till öland =)
Och när vi kommer hem kommer Malin hit igen, så jävla bra är allt =)

Kolla vad min fina pojk har blivit stor, det går så himla fort.
Känns inte som längesen han va 49cm lång och nu är han redan 66.
Fina fina unge <3



Han är så himla rolig nu, detta är allt den roligaste tiden just nu som vi haft med honom.
Han skrattar en hel del med ljud, och det måste ju vara det sötaste man kan höra på denna jord =)
Och han har börjat kasta ner saker för att vi ska plocka upp de igen, och han ska dra och slita i allt han kommer åt.
Och äta är ingen ide om han är med och inte får ngt, då har vi en sur bebis här haha.
Älskar dig så så mycket min fina pojk <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad dom växer fort! :)

2010-06-22 @ 16:13:36
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Becca

Kommer ner på söndag, får se till o ses då =)

2010-06-22 @ 19:45:16
URL: http://alifestory.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men oj va han har växt! Sååå söt! Det går fort nu va :)

2010-06-22 @ 21:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0