Nöjd med livet..

Liam sover en stund, som alltid när ja bloggar. Hehe känner inte att ja har tid att skriva något om han e vaken, då myser ja ju hellre med honom.. =)

Igår tog Josefine studenten så började morgonen med en promenad till Nödinge för att kolla när hon sprang ut.
Och gu va avundsjuk ja blev va, hade ja gärna gjort om. Fast får glädja mig med att ja redan gjort det ;)
Och gjort ngt ännu häftigare, fött barn - inget kommer nog slå de =)
Sen var vi borta hos de hela dagen och åt och fikade.
Liam blev väldigt gnällig när vi satt och åt när han inte fick smaka, så han fick lite morotspure att festa te det med hehe, så sen var han nöjd. Nu kan man då inte sitta att äta alltid utan att Liam inte vill smaka, han lär sig allt ;)

Ida ska jag och Liam åka ner till Jenny och hälsa på henne, var ett tag sen nu allt. Men ida jobbar hon sin sista dag så nu hinner vi nog träffas lite mer ;)
Så idag ska Liam åka tåg för första gången, spännande. Men han är nog lika snäll som alltid, än välmående och nöjd bebis sa de igår på Josefines student, för han var så snäll hela tiden och satt snällt i vagnen och prata och skratta med alla som prata med honom, inte ledsen ngt.
Inte ofta han är det så han borde vara väldigt nöjd med livet ;)

Så här fin blir jag när jag äter blåbärspure, mums =)


Pappa jag vill smaka ju!





Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilka härliga bilder på Liam :) Vad han lär sig fort! :D

2010-06-03 @ 09:30:57
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack så mycket Maria! <3

2010-06-03 @ 11:28:12
URL: http://mamijen.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är underbar, pussa och krama från mormor

2010-06-03 @ 23:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0