Livet som det är

När ja va gravid och gick hemma hela dagarna, och alla andra jobbade så kännde ja mig jätte ensam och längtade tills min lille skrutt skulle komma så ja slapp vara själv.
Och så kom den lille skrutten och ja slipper vara själv, men måste säga att ja har nog aldrig kännt mig så ensam som ja gör nu när ja går hemma med honom, de går inte att förklara..
Missförstå mig inte, ja älskar att gå hemma med honom han e ju trots allt de finaste och bästa och ja ni vet.
Men de e ensamt, och man behöver ännu mera stöd nu än någonsin av sina vänner för att orka och inte känna att man är utanför bara för att man fått barn.
Man vill att ens vänner ska vara en del av de och se ens lille växa upp m.m för de e de största som någonsin kan hända i ens liv att få barn, och det lilla barnet betyder allt för en (mamman) och man vill kunna dela de med sina vänner.. 
De kanske inte är så lätt att förstå när man inte själv har barn, men ja vet att hade ngn av mina bästa kompisar fått barn så hade ja velat vara med hela tiden, varje da om ja hade kunnat för att få se de lilla underverket utvecklas, hitta på nya bus och lära sig nya saker.
Och nu kommer två av mina allra bästa få barn och de ska bli så kul att följa de också, och kunna jämföra med min lille skit =)
Och Malin som är en av de som får en egen liten snart, har ju varit med sen Liam föddes och sett han växa och utvecklas från dag till dag. Och det är så roligt att hon har fått vara med om det, att kunna dela det med en av sina bästa kompisar, och att min lilla kille känner igen henne och tycker om henne märks så väl =)
Och sen så har jag ju varit med om Angelicas barns uppväxt, och ja tycker det är så häftigt att så mkt kan hända på så kort tid, och så fort de växer.
Hehe börjar ju nästan stor lipa när ja skriver detta, för de e så många som ja tycker skulle kunna finnas mera där, som ja trodde skulle vilja vara med mera och älska min lilla skit..
Men iallafall tack till ni som fortfarande finns här och ställer upp ännu mera nu än förut och ja bara finns där.
De betyder allt just nu!!
Och ni andra åt helvete med er..

Kommentarer
Postat av: Faster Jossis

Gumman då:( Känner du dig ensam någon dag så får du hemsk gärna ringa mig. Jag hälsar gärna på er så mycket jag får. Ni är alla underbara:D. Mig kan ni alltid lita på:D Sov gott. Kramar.

2010-03-07 @ 00:40:08
Postat av: -Malin

Ni är bäst familjen Olsson/Hallström, ses om några timmar!! Hälsa Liam att vi saknar honom, Puss <3

2010-03-07 @ 09:11:33
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: Geka

Jag vet vad du menar, Mina barn e nästan allt jag har tyvärr , vännerna minskar varje dag som går känns det som. Ibland känns det som om man ger och ger men man får inget tillbaka eller yterst lite;( Kram på er.

2010-03-07 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0