Min fina fina Liam!

Vilken lång dag de varit idag, Liam har sovit lite dåligt under dagen också så beror nog på de. Att man fått kämpa lite extra ;)
Men iallafall Martina och söta Novalee har varit här hela kvällen och ätit middag med oss och sett film.
Shutter iland blev de, faktiskt riktigt bra. Madde och Josse kom också och kolla med oss.. Mysigt =)
Liam log å sov så Madde och Josse fick aldrig träffat honom, men får gosa med honom ngn annan dag =)

Glömmer ju att skriva om vad Liam hittar på för bus händer så mkt hela tiden ju..
Men nu har han börjat med att han vill hoppa i knät på än ibland.
Och så sträcker han upp armarna när han vill att man ska lyfta upp han =)
Min fina prins lär sig så himla mkt från dag till dag, så roligt att få följa honoms utveckling och se allt bus han hittar på..

Nä nu blir de sängen för att komma upp i tid imorgon, ska ju bli fint väder så då blir de promenad =)

Ja just de Jenny har fått sin havandeskap beviljad så hon jobbar bara sex dagar till tror jag det var, så nu kan vi träffas mkt..
Lätt att ta sig ner dit över dagen också om man känner för det, och det tror jag allt att jag och Liam kommer göra.
Han vill ju träffa sin "moster" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0