Min helg..

Nu var det ett tag sen ja skrev, så får väl skriva lite kortfattat om min helg och börja med..
I lördas kom Malin, Ch och Ella hit på en fika, de kom senare tillbaka på kvällen för en spelkväll.
Simpson monopol blev de, och även Madde var med..
Sen i söndas så åkte vi och åt lite frukost ihop med Malin och tiden gick väldigt fort så hela förmiddan tillbringade vi där.
Sen åkte vi till Jockes föräldrar och åt middag.
Fick jätte fina förlovningspresenter av de..
Av Josefine fick vi whiskey glas och en a ngt som ja inte vet hur ja ska skriva de ;)
Och av hans föräldrar fick vi en obhnordica grill, hehe har velat ha en länge. Och lånat Malin och Chs sådan ett tag, så nu kan de få tillbaka sin ;)
Har kanske inte skrivit de men av mina föräldrar fick vi en danmarksresa som blir av den 28 maj. Så Liam ska "utomlands" för första gången =)

Igår va Madde här och kolla film med mig och åt midda, filmen var ju ingen höjdare men mysigt ändå.
Har varit med Madde nästan varje dag nu.. Kul kul =)
Känns lite som förr faktiskt så roligt att vi "hittat" tillbaks till de hehe =)

Snart kommer Malin och Ella hit på besök och sen blir de en promenad till nödinge med Martina =)

Var ju på förldragrupp igår också de va faktiskt kul, intressantare än vad ja hade väntat mig =)
Synd bara att de skiljer så mkt mellan bebisarna, den som är näst äldst efter Liam är lilla benjamin (petter och jessicas) och han är 3,5månad (tror ja) och liam är ju snart fem..
Men men Liam ligger ju ändå typ tre veckor efter i utvecklingen, antaglien för att han är för tidigt född..

Nä nu får ja göra lite nytta här innan de kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0