Prata - Sjunga - Dansa

Ledig idag så skönt, men nästa vecka börjar jag på mitt schema så då blir det inte så hoppigt med jobb =)
Fick ett mail (hehe kolla Liam backlänges ju) igår från min chef som hade fått det från tanten på lönekontoret om att jag har en massa semesterdagar kvar från iår, och att ja måste ta ut de innan detta året e slut..
Men ja som hade tänkt att spara de tills nästa år ju och ta ut de då, men får väl se hur de går med de.
För behöver ja ta ut alla de iår så kan ja jobba typ 2 veckor till och sen får ja vara ledig resten av året, inte dirkekt vad jag hade hoppats på kanske..
Nog om jobb, Liam har blivit så duktig va sätter man på han stereo så står han och "dansar" så gulligt =)
Och så har han kommit på att man kan ta saker och lägga de i sin ex, gåvagn, så då tar han allt i närheten och lägger där i, så gulligt..
Och så kryper han runt här hemma och "sjunger" haha, och gud vad han pratar, de e så himla roligt för det är precis som om han försöker ha en konversation med en =)
Nä nu måste ja göra mig klar, måste åka och leta efter ett par nya vinterskor, mina gick sönder igår =(
Malin föresten, varför blir min text helt sammanhängande (inga melanslag/radbyten) när ja publicerar mitt inlägg?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0