Liten blir stor!

Gud va tiden går fort, min lilla kille är inte så liten längre han börjar bli stor. =)

Liam om sig själv i månader:

*  Nyfödd: 49cm lång och 3450cm var jag när ja föddes, och ja var det vackraste mamma och pappa någonsin sett.

* 1 Månad: 54cm lång och jag bjöd på de vackraste leendet som någonsin skådats.

* 2 Månader: 58,5cm lång och då tyckte jag mina fötter var så roliga att jag kunde sitta och kolla på de i timmar.

* 3 Månader: 62 cm lång och jag älskade att stoppa mina händer i munnen vid denna åldern.

* 4 Månader: 64,3 cm lång och när ja va 4,5 månader så kunde jag sitta upp alldeles själv utan stöd, gud va
duktig jag var så tidigt.

* 5 Månader: 66,3cm lång och busar som aldrig förr.

* 7 Månader: 69cm lång och under denna månaden tar jag mitt första kryp steg, och sen är de full fart på mig jag ställer mig upp överallt där jag får grep i något. Och jag säger även pappa nu med.
* 8 Månader: 70cm lång och nu kan jag pussas så mamma och pappa får massa blöta pussar. Nu kan jag säga mamma också. Och jag fick min första tand denna månaden också..

*10 Månader: 73cm lång och jag står helt själv, vet vem mamma, pappa och sessan är när de frågar, jag kan även peka på lampan och så försöker jag säga lampa också. Och nu får de inte en lugn stund här hemma för jag är överallt, precis överallt och grejar och stökar ner. Försöker någon säga aja till mig så skrattar jag och fortsätter. Men jag vet att de älskar mig överallt annat så därför kan jag busa så med de, för de kommer aldrig
lämna mig och aldrig sluta älska mig..
Och ja glömde berätta ju jag har nu 6 jätte söta tänder i min lilla mun.

Kommentarer
Postat av: josefine hallström

Hihi <3 Finaste bebisen som finns verkligen <3 och finaste familjen<3

2010-11-02 @ 11:09:57
Postat av: Ida och William

fina ni är :-)

2010-11-02 @ 18:27:48
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0