To do and have done...

Efterssom Malin har varit så snäll och gjort en ny design till min blogg, så antar jag att ja får försöka blogga igen då..
Och jag börjar med veckans "to do list"
  • Måndag: Besök hos Malin och Ch som båda e hemma idag, träffa Becca och även Maddis. 
  • Tisdag: Apt och dokumentation 09-16. 
  • Onsdag: Jobba 07,30-14
  • Torsdag: Rida
  • Fredag: Jobba 07,30-18:30
  • Lördag: Vara helt död efter jobbet, bara ta de lugnt och mysa med Liam.
  • Söndag: Rida
Ja som ni förstår så har jag nu börjat jobba igen, och jag trivs allt jätte bra med jobbet men gud vad det inte är lätt att vara ifrån Liam så många timmar.
Men hellre att jag jobbar de elva timmars passen och sen är ledig flera dagar..
Förra veckan så gjorde vi inte mycket här hemma, jobbade ju onsdag-torsdag elva timmars pass, och på fredagen ett "kort" pass (åtta timmar).
Och Lördag var vi på Alvins dop, jätte fint dop med god mat och fika efteråt =)
Och Söndag var det fars-dag ju (Jockes första) så då började vi morgonen med mys här hemma med god frukost och presenter till pappa jocke, som fick dataspel (football manager 2011) och chocklad utav Liam.
Sen åkte vi till sjukhuset och grattade min pappa (mina föräldrar spenderar hela dagarna hos Sandra).
Och sen direkt därifrån till Jockes mormor och morfar för att äta farsdag middag, men Jockes föräldrar, moster med man och Josefine..
Nä nu ska ja kolla ut lite bilder som jag lägger upp i ett inlägg snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0