Fredag!

Igår var Jockes sista aretsdag och min sista mammadag..
Fast ska vara hemma nästa vecka också efterssom min syster är så dålig så tar ja ut närståendepenning.
Många som frågat om hur de går för min syster, och hon ligger fortfarande kvar på IVA, det går åt rätt håll nu tror de men hon är fortfarande väldigt dålig.
Det har varit en tuff vecka, att bara veta att ens lillasyster är så dålig som hon är, är tufft.
Så det är anledningen till vrf ja inte skrivit på ett tag, och hört av mig till en del utav er..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch då... Hoppas hon kryar på sig snart! Jobbigt när ens kära är sjuka :(

2010-10-29 @ 12:30:19
Postat av: Dea

härligt att de är på bättringsvägen och hoppas snart hon är återställd massa kramar

2010-10-29 @ 14:36:31
Postat av: Ida och William

usch vad jobbigt! hoppas hon blir frisk snart

2010-10-30 @ 10:31:35
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0