Stackars min lillasyster!

Jag blev nog inte lite förvånad när jag vaknade utav Liam imorse när han bestämde att vi skulle gå upp, kollade på klockan och upptäckte att den var halv elva, herregud va skönt det var att få sova lite..
Men skyndade mig att göra mig iordning för att besöka min syster på som ligger på IVA.
Stackars min syster som är så dålig och inte vet de vad det är för fel heller =(
Skulle på Josses avskeds/födelsefest idag, men känner verkligen inte för det idag vill bara vara hemma.
Så får ha en egen avskedsmiddag eller ngt med Josse ngn dag innan hon åker..
Och imon så åker vi och hälsar på Sandra igen på morgonen tänkte vi..

Kommentarer
Postat av: Martina

Men fy så hemskt! Hur är det med din syster nu?

2010-10-24 @ 09:55:05
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Usch då! Vad har hänt? :(

2010-10-25 @ 14:32:47
URL: http://mamijen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0