I got a new friend <3

Jag har fått en ny kompis, och en väldigt bra sådan ;)
Just nu är vi mitt uppe i försök till inskolning på dagis med Liam, men han har varit sjuk i över en vecka nu och inte kunnat vara där.
Men nya tag denna vecka och hoppas på att komma i väg till dagis i morgon med prinsen, men det återstår och se.
Just nu är de full rulle på han honom iallafall, springer runt som en riktig tok och ser ut som en blandning mellan toker och karlsson på taket..
Självklart har jag hunnit ta en massa bilder men kameran, och några får jag väl lägga upp =)


Liams sköna stil <3

Liam och faster Josefine

Kommentarer
Postat av: Ida och William

åh han är för söt!

2011-02-14 @ 18:34:27
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0