Min Dag!

Vaknar av telefonen 05:50 och tänker gud va pigg jag är, vad skönt då kommer jag upp i god tid idag.
Vet inte vad som hände men vakna av telefonen 06:30 och undra vad faan som hände, bara 20 minuter kvar tills ja måste åka.. Väldigt trött helt plötsligt!
Funderar ett svagt ögonblick på att hoppa från balkongen och bryta några ben så ja får sova lite till, kommer på att det inte kanske är så smart, lär ju inte få sova då inte.. (fast brukar ju försöka komma på något varje morgon som gör att jag kan få sova ;P )
Skyndar mig och hinner till jobbet i tid..
En bra dag på jobbet annars, dagen gick fort..
Sen hem och mysa massor med Liam innan han skulle sova, och nu ska ja njuta av min ledighet med lite tv =)
Jobbar inte förens nästa onsdag, så kanske kommer lite mer inlägg nu ;)

Lycka är att komma hem efter 11h arbete och få mysa med världens finaste lilla prins!


Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella

Haha, vilken tur du inte hoppa från balkongen :)

2011-01-19 @ 22:29:54
URL: http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0