Hittat tillbaka!!!

Nästan två årsen såg ja att de va jag skrev sist, bättre sent än aldrig.
Men har inte så stora förhoppningar på mig själv att ja kommer fortsätta skriva kanske, men hade varit lite kul att kunna blicka tillbaka ibland och se vad man gjort.
 
Mycket har hänt sen sist antar jag, min lilla prins är inte så liten längre. Stor kille på 3 1/2 år.
En ny familjemedlem har flyttat in, en underbar -underbar kanske är att ta i, men när han inte skäller som han gör ca 70% av dagarna så ja då är han underbar- liten chihuahua på ja nu 2 år (har haft han ett år) vid namn Sigge.
Har även flyttat från våran lägenhet till en villa i södra nol. Jätte härligt, men samtidigt var det tråkigt att lämna våran granne högst upp. Och henne saknar jag otroligt mycket - lilla Tyrisen alltså..
 
Nu går vi mest här hemma och längtar till semestern, hade iofs semester nyss då vi var i Turkiet 1 vecka. Två veckor på öland är iallafall planerade en så länge till semestern.
 
Får väl bjuda på några bilder så länge =)
 
 
 
 
Vårat tillskott i familjen <3
 
 
Lilla Tyrisen och Liam
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0