Blåser iväg

Blåser ju nästan iväg ju, jävla väder kan vi få lite mer sommar tack =)

Inte hunnit göra mycket alls idag, sov ju ändå till klockan 2. Ändå ställde ja klockan på 12.
Usch inte ens kan ja ta mig upp i tid, vilken självdiciplin ja har.. (För er som inte vet så hade ja jobbat natten, därför ja skulle sova till tolv)

Så nu sitter ja här med Malin.S och tjötar lite, hon berättar om sitt nya span i Sthlm som hon ska träffa på fredag.
Låter faktiskt lite spännande =)

Själv ska man jobba i helgen, eller på freda e ja iallafall ledig då får de nog bli lite öl och kanske lite grillning vem vet =)
Sen kolla fotbollen på lörda (utan några öl) sen jobba..
Men men har iallafall två korta veckor nu.. Nice =)

Nopp nu får ja sluta =)

Kommentarer
Postat av: -Malin

Skall vara lite barnvkat imorgon.. till 14. Så kakse inna moiddagen? Skall jag komma ner till dig? Mamma kankse kan köra mig när hon hämtar Tobbe? Så kan C hämta mig påväg från jobbet.. (hade inte bilen som jag trodde) Låter de bra?

2008-06-11 @ 19:16:21
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0