Budget och laga mat

Har för första gången gjort en budget som ja ska försöka gå efter denna månaden, Aja får väl se hur de blir me de..

Så nu sitter jag här och väntar på att Madde ska sluta, så vi kan käka..
Angelica och dom har ju åkt så jag måste laga min jävla mat själv, fy faan va tråkigt. Så därför väntar jag på Madde så blir de kanske lite roligare..
I 5 jävla veckor ska ja stå och fixa min egna mat, men får väl se de från den ljusa sidan kommer väl att rasa i vikt för ja vägrar laga ngt. Får helt enkelt leva på min naturdiet..
Eller så kanske de blir tvärt om ja går upp i vikt för de kanske blir en massa snabb mat. Men de tillåter inte min bajs budget..

Nä ska nog sluta skriva nu va väldigt negativ idag kände jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0