Natti Natt

Denna dagen har verkligen sprungit iväg, men hunnit med en del iallafall =)
Varit med Madde träffat Becca, träffat Erica en stund och kollat fotbollen med Josse. Och självklart varit hos Angelica och druckit kaffe en tre gånger eller ngt sånt idag också =)
Men jävla tv 4 som hade avbrott :@

Men nu ska ja slänga av mig mina kläder och på med baseboll tröjan jag fick av Madde när hon var i Staterna och ha SATC maraton med mig själv =)

Vet ni vad ja kom på föresten igår var det exakt ett halvår kvar till Julafton ;)

Kommentarer
Postat av: -Malin

Åh, tack och lov! Jag vill ha Jul... hahahahahahah!

Dumma dig.

2008-06-26 @ 07:40:55
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0