Ska ta

Hemma igen, men iallafall så här lät det när vi stod i driven på donken

Madde: Två bigmac och compani med cola.
Donken: personal: Va det bra så?
Madde: Ja
Jag: Vi ska ta med det (säger ja lite lågt)
Madde: Lutar sig ut igen och säger du vi ska ta med.. Vänder sig in igen och ja får mig en smäll..

Ibland kanman allt vara lätt road, som när ja å Madde var nere i trelleborg förra sommaren. Vi hade hyrt en stuga där.
Där fanns de våningsängar och Madde satt ofta i våningsängen (i underdelen då) och jag brevid men i allafall.
Det va så kul att trycka Madde i magen för hon blev lika räd varenda jävla gång och hoppa till och slog huvet i våningsängen.. =)
Så här satt vi;)
 ( som ni ser så är sängen gjord av järn stål eller va de nu är :P )




Sen har ja varit hos Jenny eller hos hennes föräldrar ( Hon är i gbg över helgen) och kollat film..
Vi gick ner till OK för att hyra en men Jenny köpte tre istället (nästa gång ja ska ner med henne ska jag packa en frysbox med mat, hon ska ju stå och kolla igenom varenda än :@ )
Men ja fick välja en iallafall, handla om en sjöjungfru fast den va iallafall otecknad.
När vi kom hem med de så blev de protester med en gång när ja ville se den :P
Jenny ville inte se en så löjlig film och inte hennes syster Frida eller hennes mamma heller..
Men Jenny satt och lipa och fick gåshud, Frida satt och grava, och Jennys mamma fråga när filmen var slut om de fanns en två hon ville ju se vad som händer mer :P
Så japp ja kan allt välja film ;)

Nä nu ska ja kolla häst annonserna och sen sova

Kommentarer
Postat av: deeman

"..som när ja å Madde var nere i trelleborg förra sommaren."



orly? jag då? jävla apa

2008-06-29 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0