Nu får de väl vara slut va..

Kan de inte sluta tjöta om Engla nu i media och överallt, visst det är jätte synd de som hände. Men de är väl lika synd om alla som blir mördade, och att sända hennes begravning i tv hallå änna. Kan inte hon bara få vila i frid :S
Nog om de..

Och nu har feministerna vart igång också, nu ska vi få fru gårman också. Inte vettigare att skänka de pengarna till Burma istället för att kladda kjolar på gubbarna... Känns väldigt stabilt detta Sverige.

Va inne på aftonbladet och kolla, och hittade ett intressant jobb:

Nasa söker riktig sömntuta

Den som vill ha en paus från sitt stressfyllda liv har nu sitt livs chans. Nasa söker nämligen testpersoner för tre månaders sängliggande. För ansträngningen får de 107 000 kronor.

Aldrig att jag hade ställt upp, är inte värt de pengarna, ligga i en säng i tre månader. Usch hade jag aldrig klarat =)

Oj nu har ja skrivit på här =)
Men tillbaka till mitt "händelserika" liv, (hmm finns nog inget att skriva mer än den meningen)

Igår så grilla vi, skulle spela fotbollsgolf, men får bli idag istället..
Så vi satt hos oss och drack lite öl. Så vakna jag med världens huvudvärk idag :S
Men ut till havet skulle jag ändå, och fick med M och D men de blev inte långvarigt. Stranden och huvudvärk = ingen bra kombination. Så de gör ja inte om, men fick badat iallafall (Kallt kallt kallt)

Nopp nu ska jag vila lite innan jag ska jobba =)

Ha de gött HAJ.

     



Kommentarer
Postat av: åke

hahahaha fy fan maria, alltid är man lika söööt på bild =/

2008-05-13 @ 18:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0