Baka bröd..

Haha sitter å garvar för mig själv här..
Hahaha ja bakar bröd, haha.. Förstår inte va de roliga e. men garvar gör ja..
Men va Madde kommer bli glad när hon kommer hem... eller NOT.. haha så de ser ut.. haha
Men får väl träna lite tills ja å Madde ska öppna vårat café.. Madria funderar vi på att de ska heta =)



Haha nä ja å Madde ska inte öppna ett Café, men ja hade gett va som helst (nästan iallafall) för att få sitta brevid angelica när hon läste de... hahahaha

Hahaha men nu ska ja fortsätta "baka" haha

Kommentarer
Postat av: geka

hahahaha du skulle ha sett min min när jag läste och tänkte " okej den jäveln kan inte göra det med mig men med madde ockej då jag ska skita i henne då" hahahahaha det var kul!!!!

2008-10-07 @ 23:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0