Ridning..

Kom precis hem till mamma och pappa och sitter och käkar upp resterna från min taimat .. Mums =)

Varit i stallet med märta som har ridit.. Gick faktiskt jätte bra..
Irma arbeta fint i skritten med henne var kul, lite jobbig i traven kanske men Märta kämpa på =)
Men de ska nog gå bra när hon fått rida några gånger allt =)

Så nu ska ja snart hem och duscha och sen till erica och göra mig iordning för ikväll..
Ska ju till fars hatt på shlager kväll.. jippie =)
Maria (L) shlager hahaha

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hehe fan va skoj det var, mamma blev överlycklig när jag sa att hon får följa med nån helg om hon vill. Hoppas du hade en bra kväll! puss

2008-10-25 @ 09:57:54
Postat av: cissi

Hej. tack, jag köpte täcket på Ullared. Har vart ett av de bästa jag haft... Bra passform å kvalitet. (Hon e duktig på att gö sönder täckena). Vad e de för häst du har/rider?

Kram

2008-10-26 @ 18:29:25
URL: http://ccissi.blogg.se/
Postat av: cissi

Okeey. När jag köpte de fanns de från storlek 135-155 iaf. På mitt är de 145. Hur stor är din häst då?

2008-10-27 @ 10:37:22
URL: http://ccissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0