Sluta sms trakassera

Brukar vakna vid denna tiden när ja jobbat natt, och kolla mobilen. Men alltid lykas somna om igen..
Men inte ida, hade fått mess från min skötare till hästen..
Och som alltid får ja nästan sammanbrott.. Sluta sms trakassera mig förfan..
Så de va den sömnen.
Men efter denna månaden ska han inte ha Irma mer..

Men har ringt min chef och frågat om ja kan ta minustid,
Såg inte så lovande ut sa hon, men skulle försöka lösa det.. (Håller tummarna jätte hårt)

Var istallet igår, nu har vi konstaterat att Irma inte har ont ngnstans.
Bara blivit lite DING.. Så nu ska ja allt få igång henne igen..
Så snart får ni akta er på tävlingsbanorna =P
För ja kommer komma flygande utan hästen antaglien över hindrerna, eller med en häst ja inte får stopp på..

Pling Pling, nytt sms... Ahhhhh sluta för faaaan =@


Nu har ja och Malin kommit överens om att vi vill se Bröllops Duellen, nu ska vi bara övertala de..
Ska nog inte bli så svårt ;)

Och Malin, ja vill att du ska göra om min blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0