Möte och Halmstad

Varit på möte ida med personalenheten och min chef om att vi är för många som går utöver.
Men får behålla min tjänst så får vi se om när ja kommer tillbaka efter mammaledigheten om det finns ngt jobb då. =)

Får väl börja fundera på när ja ska åka till Jenny också, vilket tåg vi ska ta :S :P
Men men har ju hela dan på mig =)
Åh imon ska min "lilla" Irma tävla, eller programridning är det.
Men ska bli kul, första gången hon är ute på ngt sånt, så hoppas det går bra.
För då ska vi tävla när ja har skjutit ut ungen ;)


Och Dea, vet inte hur man får dit en sån där som står dagar hur långt ja har kvar. (du fattar va ja menar :P)
Men ida är de exakt åtta veckor kvar så kan du räkna ut själv =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

när får vi se bild på bebismagen då????

2009-11-12 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0