Min dag i bilder..

Bilderna får tala för sig..

Sarah var förbi på en fika igår, och myste med Liam..



Liam ville få ut Bullen nu helst ;)


Fick även träffa Malin och Chs lills Sessa, gud vad fin hon är <3



Emi och Martin va där också såklart!


Sötare bebisar får man leta efter ;)
Hehe kolla vad stor min pojk e =) Svårt att tänka att han varit mindre än var lilla Ella e..



Lilla Ella <3


Va även ute en sväng med Martina och Ella på morgonen (nej har inte blandat ihop deras bebisar, martinas hund ella)
Och sen va hon med hos mig, och en promenad hann vi på eftermiddan också.. Så Martina hela dagen igår nästan =)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, Bullen syns knappt på bilden ju :o Ibland har man svårt att tänka sig att det ligger en liten bebis där inne? :P



2010-04-30 @ 10:49:09
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: emma

oh så söt lilla tösen var:) önskar men får en liten flicka nån gång:) hade varit skoj med alla söta flickkläder som går att köpa:)



vad söt din son är. ja de är lite jobbigt när djuren gör de. fast vi var tvugna att göra oss av med katterna tyvärr. för mitt , benjamin och deras eget bästa. jag hade varken tid eller ork att ge dem den uppmärksamhet som de behövde samt att de kissade och så ju...



Hoppas de har blivit bättre med din hund, eller han kissar fortfarande inne?

kram

2010-05-08 @ 08:07:09
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0