Nids 4 kids

Lilleman ligger och vilar en liten stund just nu, så sen när han vaknar tänkte ja att vi skulle gå ut en sväng =)
Igår va Jocke ledig, tycker om att ha han hemma önskar vi kunde vara hemma samtidigt..
Men iallafall åkte te min mamma en sväng på morgonen med Jocke Liam och Malin och fika, skulle tvättat bilen men blev inte så mkt av de.
Sen tog vi en sväng till backaplan, lämnade in min skötväska som börjat spricka lite i spännena. Och det ska den då inte göra, inte för de priset vi betalade för den.
Men när vi kom dit till Nids 4 kids så ville hon egentligen inte ta emot den först, för hon tyckte ja hade missköt den för den var lite sketen.
Men för faan ja hade inte tvättat av den, och den är VIT inte så konstigt att den blir lite skiten ibland..
Men tillslut så bestämde hon att ja skulle få en ny, men hon är ju då faan inte trevlig.
Och hon borde då faan inte jobba med människor om hon inte kan hålla humöret uppe :@
Kan berätta massa saker som hon sagt till mig och andra men orkar då inte skriva ner allt de..

Nä nu vakna Liam igen!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Den kassörskan verkar hamna i diskussion med många hon ^^ Vi hade ett par framför oss när vi skulle köpa våran spjälsäng där. Hon var jätte irriterad för att dom frågade hur det funkade med bytesrätt och öppet köp på deras skötbord som de precis skulle köpa. Ganska normal fråga om du frågar mig :P

2010-04-13 @ 10:18:47
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Malin & Oliver

Jag tycker dom är rent allmänt otrevliga där... Usch!

2010-04-13 @ 13:11:34
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kärringen hade väl lingonveckan och grova PMS-besvär kanske ;)

2010-04-14 @ 18:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0