Stackars Liam...

Tänkte skriva va jag gjort igår, igår kväll. Men orka inte så de skriver ja nu istället =)
Började dagens som sagt med en promenad till Malin med Madde och Sarah..
Efter vi varit hos en stund, gick vi hem till Sarah så gjorde hon mina naglar. Jätte fint blev de, så nöjd =)
Hade tänkt ta kort på de men batterierna är slut i kameran, blev inte jätte glad när ja såg de..
Jävla skitbatterier bytte ju nyss. Fast kan bero på att ja antaglien glömde stänga av den igår när ja tog kort på Liam har ett svagt minne utav de?! :S

Så nu har ja försökt få hit Malin nu en stund, men hon har inte tid för min stackars Liam..
Och inte du heller Angelica... ;)


Nu väntar ja på att Jocke ska komma hem så ska vi åka och handla och sen ikväll e vi bjudna till Emi och Martin =)

Sen imon så ska vi göra en rolig sak som ja inte tänker skriva om haha

Kort sen igår (innan kameran dog)





Har inget kort på madde efterssom de e hon som tagit korten, men så här tänker Liam om Madde.


Kommentarer
Postat av: Sarah

hahah, vilken blick Madde fick ifrån Liam ;)

2010-04-23 @ 11:04:52
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: madde

haha, han så sööt min lilla tjoogis :D

2010-04-24 @ 08:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0