Ett riktigt litet busfrö <3

Imon är det äntligen fredag, denna vecka har sprungit iväg =)
Och Jocke är långledig, han börjar ta ut pappadagar igen en dag i veckan samband med helgen =)

Idag har vi varit med Martina och Novalee hela dan nästan, ätit, busat, varit ute och gått m.m =)

La Liam i sin säng förut medans jag skulle bädda våran, och så hör jag honom skratta till så vänder jag mig om och ser detta..



Då har han alltså vänt över på mage och ställt sig i krypposition för att kunna se mig..
Så att lägga honom ner och hoppas på att han ska somna själv i sin säng, det är bara att ge upp.
Han kan då sina knep för att få sin mamma att börja skratta oh busa med honom ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0