Måndag!

Måndag och Jocke har börjat jobba igen, men veckorna går så fort så snart helg igen och han hemma =)
I två veckor ska han jobba fullt (tror jag det var) sen ska han vara pappaledig på måndagar i två och sen på fredagar istället..

Ihelgen så har massor hunnits med, i lördags så hjälpte jag Angelica med lite flyttstäd och sen på kvällen kom Malin, Ch, Madde, Josefine och Joel hit och åt tacos och spelade spel ;)
Sen på söndagen så städade vi klart Angelicas lght så nu har hon flyttat officelt, så roligt att hon äntligen fått en större lght =)

Så fort Liam vaknat så tänkte ja ta mig en promenad till Nödinge, måste handla lite så jag kan göra lite mat till Liam. Börjar ju ta slut i frysen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0