Min dag...

Imorse så kom världens bästa Angelica hit med färska frallor till frukost, och med sig hade hon även söta Edin.
Dino har börjat "skolan" så han fick inte vara med idag..

Efter det så har bara jag och Liam myst, tills han skulle sova..
Sen blev det en tripp till Backaplan med Maddis, Jocke och Prinsen för att köpa present till Alvin, fick köpt två småsaker bara, fast jätte fina såklart.
Och Liam fick en ny pyjamas med Puh och en ny snuttis och en jätte häftig skinnjacka ;) Så nu kan han och Madde gå ut och matcha varandra. (Fast hon verkar ha dumpat honom för en annan pöjk) ;)
För har en helt underbar sak som jag antaglien ska beställa till honom som skulle passa perfekt till de, men skriver inte vad det är förän Jenny fått den så hon inte får veta ;)

Imon ska vi till BVC igen, ska bli kul och se hur stor han blivit sen sist.
Och sen efteråt så ska vi nog till Sarah och lilla Thea =)

Lördag blir det kalas för mig och så hoppas jag på att åka ner till Jenny också på söndag eller måndag =)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jaaa, kalas :)<3

2010-08-25 @ 23:21:29
URL: http://jossipossy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0