Så duktig <3

Snart kommer Malin hit =) Ja Paul, Madde och Josse också iofs men inte lika viktiga haha ;)
Men hon åker på fredag tillbaka till Umeå igen =( Men ngn gång till hösten så e de vi som åker och hälsar på henne..

Och på tal om ngt annat så har min lilla kille här hemma idag tagit sitt första krypsteg (flera gånger också), så snart kryper han nog omkring här i en väldans fart kan jag tänka mig.
Min lilla kille börjar bli så stor,och det är så himla roligt och få vara med om allt han lär sig =)

Har fått igång vårat internet ju, så var ju tvungen att testa och ladda ner en film igår, satc blev det och de gick på en ca 10 min, härligt så det ska vara.
Filmen var helt okej, lite för höga förväntningar hade jag.

Tänk att för inte alls så länge sedan så såg han ut så här <3


Nu är det så här de ser ut hos oss ;)

Kommentarer
Postat av: Faster

Faster är stolt! Så duktigt han är <3

2010-08-11 @ 21:27:55
URL: http://jossipossy.blogg.se/
Postat av: emma

awe sådan liten plutt han va i sängen:)

så stor han har blitt:) Hur gamal är han nu?

jo lite gott då o då gör inget. ja de gör stor skillnad att bara dra ner:)



allt bra med er?

kram

2010-08-15 @ 10:13:40
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0