Änglarna i mitt liv <3

Snart är detta året slut och nästa börjar, och det kommer nog bli lika bra som detta året varit =)
Och självklart ska jag försöka skriva en liten års resume ;)
Alla Liams kalas är nu avklarade, och massa fina presenter har han fått.
Ska försöka visa lite ngn dag kanske.
Igår var vi på backa plan med Malin, väldigt mysigt. Så idag så har vi haft en "innedag" bara.
De behövdes verkligen efter allt nu under julen =)
Men vi måste ta oss ut och handla lite sen iallafall..
Nyår blev ändrade planer, de blev inte riktigt som vi tänkt oss med sessan så får självklart vara hemma med henne.
Väldigt synd att vi inte kan åka till Malin, Ch och Ella och fira med de, men kan ju inte lämna sessiless själv under nyår, och de kunde inte fira här istället så då blev det så.
Bara så himla tråkigt för vi hade verkligen sett fram emot de..
Men Madde och Andreas kommer så de blir lite god mat och dricka, lite spel kanske och massa godis antar jag efter vad jag fick höra va de köpt haha..
Så trevligt får vi iallafall =)
Nä nu ska jag dricka en god Latte eller kanske en cappuccino?! ;)
Och tack till dig Malin för hjälpen, du vet vad ja menar.
Du är en ängel som alltid finns där, love ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0