*****

Känns konstigt att Jocke inte är hemma, men de har allt  gått bra ändå.
Min bror sk sova över inatt, så han har hjälpt mig med hunden ida. Och så hjälper han mig imon =)

Madde har varit förbi en stund ida, sen åkte ja te nödinge en sväng med mamma och fika och köpte mat till Liam.
Köpte också en jättehäftigt body och en ful söt pyamas till Lilleman =)
Letade egentligen efter en rätt så tunn overall till honom som han kan ha i vagnen, den ja har nu är för tjock och ligga med den och åkpåsen blir de alldeles för varmt..
Så tänkte att ja kanske skulle åkt till barnaffären i älvängen imon och kolla om ja kan hitta ngn där..
Men får väl se hur vädret blir..

Och på torsda åker vi ner till Jenny och Andreas, så blir väl en sväng till ullared också =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tyckte väl att det var två killar som var ute och gick med Sessan :P Dom gick ute på parkeringen, kunde inte se att någon av dom var Jocke, så jag misstänkte att det måste varit en annan hund som var väldigt lik eran ;)



Men det var det inte då :)

2010-02-23 @ 22:13:41
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Malin & Oliver

svar; haha, ja, speciellt när man är ute och handlar eller på natten så är doseraren riktigt bra! det är nog fan det bästa vi köpt tror jag! :)

2010-02-23 @ 23:37:13
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: Malin

hur har det gått med liams mage ??

2010-02-24 @ 12:24:22
Postat av: Mia

Liams mage e de sådär med fortfarande,han har inte ont lika ofta. Men när han behöver baja så har han ont.. =(

2010-02-24 @ 16:15:35
URL: http://miafiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0