Skam den som ger sig va ;)

Fullt upp hela dagen, började med att åka till Backa plan och göra ett nytt försök med att hitta kläder te mig :P
Hittade bara en topp, men söta kläder till Liam hehe..
Men hittade faktiskt lite inne på Limit i nödinge, och inte fel de eftersom de va 50% på allt de ja hitta =)

Sen hem och städa och lite så och sen hem till mamma och pappa och åt tacos och fikade =)
Så nu är vi äntligen hemma och sitter framför tvn..

Imon ska ja till bvc med Liam och åker nog till mamma efteråt tror ja..
Ska antaglien gå ut och gå en bit med Becca innan Bvc om ja hinner =)
Hon har ju flyttat hit nu, så nu bor hon några hus ifrån mig =)

Liams coola kläder sen ida =)







Och knäppa Bamse som tror han är valp igen ;P


Kommentarer
Postat av: -Malin

Tuffa kläder till en cool kille :)

2010-02-08 @ 06:30:09
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: Malin & Oliver

Svar; Ja verkligen... det tråkiga är att man känner sig mer ensam än någonsin, fast man trodde att man skulle vara världens lyckligaste när man väl fick sitt efterlängtade barn. Många av dom som inte har barn verkar tycka att det är ett hinder för fortsatt vänskap, fast jag ser inte alls Oliver som ett hinder. Han är en del av mig och jag önskar att mina "vänner" kunde acceptera det också. Men det är mest synd om dom som väljer att försvinna, om dom inte vet bättre liksom...

2010-02-08 @ 10:51:27
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0