Hittad

Hahaha hittade mitt inlägg i utkastet eller va de heter, så här kommer mitt "jätte" långa inlägg..


En bätte da ida än igår har de allt varit, lilleman har varit på bättre humör under dan. =)
Så har allt hunnit med en del, varit ute och gått en promenad med Becca, Bella och börje =)

Sen när Jocke kom hem så gick vi te tempo för att köpa frimärken så vi kunde posta inbjudningskorten till dopet..
Väl inne på Tempo fick ja för mig att ja skulle baka, så fick bakat cupcake, så middan blev lidande.
Orkade ju inte ställa mig och börja laga mat när ja hållt på i köket med de ett tag, så blev pizza.
Inte bra inte bra, ja som lovat mig själv att inte äta sånt på vardagarna, men imon så blir de ngt nyttigt höhö

Nä har inte ett dugg roligt att skriva, mitt liv är ju inte så jätte händelserikt just nu.
Samma sak da ut och da in höhö..


Liams nya body, som han ska ha jämt sen när den passar haha
Skulle inte kunna hitta ngn annan som beskriver våran lilla familj bättre
hahaha



Kommentarer
Postat av: -Malin

Haha, får jag låna sen när han inte kan ha den ;)

2010-02-10 @ 06:19:27
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: jennie

Haha ah, jag klarar inte av människan, glad att jag inte känner henne!

2010-02-10 @ 08:06:23
URL: http://mamijen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0