Var faan tog alla vägen när barnet kom va

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
När du kom behövde ja en vän
Sanna vänner kommer alltid igen

Alla måste ha nån att kunna lita på, de är så
Å en trofast vän är mera värd än guld
ja vet, vänner prövas genom tidens gång
sviker aldrig fast din väg är lång
visa vid din sida när vågorna slår
håller det dom lovar det är vänner som består

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
När du kom behövde ja en vän
Sanna vänner kommer alltid igen


Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

... jag undrar också vart alla tog vägen!! :(

2010-02-07 @ 22:41:46
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du, du har mig;)) Även om jag jobbar;)) Bara ett telefonsamtal bort;)) När det väl gäller så kan du lita på mig.!!!

2010-02-11 @ 20:41:09
Postat av: Bettan

Hej hej!! Kikar in här lite då och då och uppdaterar mej om pojkens liv och ert förståss ;) Han växer och står i ser jag, han e vekligen superfin. Hoppas jag träffar på er på ICA eller nåt nån dag så man får se honom in real life :D

Angående vart folk tar vägen när man skaffar barn tänkte jag lite på, jag tror att ofta är det så att man som vän eller utomstående till en gravid inte vill tränga sig på för mycket. Det känns som integriteten är högre och just då värderar de blivande föräldrarna familjen och lugnet mer. (känner jag när det gäller mina gravida kompisar och syskon iaf) Och jag har märkt av mina vänner som blivit föräldrar så hör dem av sig mindre också och som vän väntar man lite extra för man tänker att när hon behöver mig hör hon av sig. Tror att det ligger nåt i det. Kramar till familjen!!

2010-02-14 @ 16:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0