Massor att göra!

Jag är då inte så jätte duktig på att uppdatera just nu känner jag, men så mycket som händer och finns att göra så de hinns inte riktigt med alltid bloggen =)

I tisdags var vi ju hos Malin och Ch och grillade, även Emi, Martin, Jessica och Kibbe var med.
Jätte mysigt och trevligt hade vi det, och hade det inte varit för Sessan så hade vi säkert stannat väldigt länge ;)

Igår var vi hos Jockes Mormor och Morfar och hälsade på Jag, Jocke, Liam och Josefine en stund på dagen.
Sen på kvällen kom Malin och Paul och kollade på film, Snabba cash, den var väl helt okej. Hade jag inte läst lite utav av boken så tror jag inte jag hade hängt med så mkt i filmen. Men den är absolut värd att se.
Sen när de hade åkt så kollade jag och Jocke på nya wallander innan vi gick och la oss, antar att det var den sista filmen. Men den var jätte bra iallfall =)

Idag tror jag vi ska träffa Malin och Paul en stund iallafall, hade tänkt att åka ut till havet men vädret tillåter kanske inte direkt det idag =( Så får hitta på ngt annat..

Denna kväll hade inte jag störst bebis inte ;)


Om ni har missat att Liams faster också har en blogg så tycker jag ni ska kolla den också (massa fina bilder på Liam finns)
*'Josefines blogg**

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hehe tack :) nu får jag kanske lite mera läsare :)

2010-07-23 @ 11:06:29
URL: http://jossipossy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0