En helt perfekt dag <3

Idag har dagen varit så där helt underbar som man vill att den ska vara varje dag =)
Började dagen med att gå ner till tempo vid halv tio - tio ngngång, gjorde även ordning så att jag och Liam kunde sitta ute en stund på gården.
Martina och Novalee kom ut till oss efter en stund och prata och "busa" med oss =)
Sen kom Angelica och hennes två super söta killar - Dino och Edin, och underhållde oss en stund med..
Sen kom Sarah och hennes fina dotter Thea och Sarahs kompis som även de satt ute med oss ett bra tag..
Och till sist men inte minst kom Maddis (även med cola till mig)
Så de blev en Lång härlig dag ute tiden bara spran iväg och lite efter fyra var vi inne igen..
En promenad till pizzan med Jocke, Martina, Novalee och Liam för att äta lite, och sen hem till min mamma och pappa för att fixa inför Öland imorgon =)
Så nu är packningen klar (utan lite smågrejer som jag tar imorgon) och står hemma hos de - Skönt..

Nä nu får bli massor med kort sen idag <3

Stora killen kan sitta så fint upp själv
<3







Fina Dino <3


Lilla söta modellungen <3 (självklart inte hon i bakgrunden ;) )






Smaka på Novalees fötter, mums ;)




Fina lilla Thea..




Madde är såå rolig att busa med
<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas ni får det mysigt på Öland! :)

Usch vad prickar Thea hade igår, försvann som tur va efter en stund när vi gått in och satt oss.

Kram på er

2010-07-03 @ 08:59:57
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0