Hela min lägenhet!

Fick hem mina förtstoringar på Irma ida, så jätte fina är de. Så nu sitter de på vägen i hallen.
Skulle vilja ha så många mer, skulle kunna klä hela väggarna här hemma med kort på henne.
Ja jag vet ja ja tjatar om den där hästen tycker kanske ni, men de kommer jag fortsätta göra.
För ni ska bara veta hur mkt hon betydde för mig, hon har en sån stor plats i hjärtat så de går inte att förklara.
Och jag saknar henne så enormt mkt,får små panik när jag tänker på att hon inte finns mer.
Utan henne så hade jag inte varit den jag är idag, min fina fina Irma.
Så om ni ska läsa min blogg så kommer ni få läsa om massor med Irma, bara att stå ut eller sluta läsa..

Annars knallar allt på här hemma som vanligt, Liam växer och lär sig massor med nytt.
Nu är han hela 66cm lång min kille, 17cm har han växt sen han föddes <3

<3


Liam provar sin "matprovare", med banan i. Gott gott <3


Måste smaka på grejerna på gåstolen <3

Kommentarer
Postat av: Becca

fin han är din prins

2010-06-14 @ 19:13:41
URL: http://alifestory.blogg.se/
Postat av: cissi

Förstår precis hur du känner med Irma.

En häst tar upp så stor plats i ens liv o man saknar dom oerhört mycket när dom lämnat en.



Fin gåstol, vi har en liknande, lite andra leksaker på bara :)

2010-06-14 @ 19:55:25
URL: http://ccissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0