Pappaledig eller inte?

Liam har haft nästan 40graders feber inatt, stackarn.
Så ida får vi allt hålla oss inne och mysa istället..

De sista dagarna har de inte hänt så jätte mycket, men tog ut hårförlängningen igår så de känns jätte kort mitt hår nu =( Men vänjer mig nog snart =)
Har pratat med min chef också om jobb, en så länge finns det ingen brukare.
Men ska höra av mig efter sommaren igen så hoppas det finns ngn då.
Hade ju velat kunna dela på föräldraledigheten med Jocke, visst kanske de kan bli tufft med pengar men de är ju bara några månader och de kan man stå ut med.
Det är ju lika mkt hans barn som mitt, och han borde också kunna få vara hemma och se Liam utvecklas m.m.
Så han har lika mkt rätt att vara hemma som jag har och han kan ta hand om Liam lika bra som jag, så de här med att bara mamman oftast är hemma med barnet tycker ja är skit, för att pappan ska också de..
De ska faan vara rättvist, så man får allt skita i hur mkt pengar man förlorar under en viss tid, för att vara med sitt barn är så mkt mer värt än de.
Så hoppas de kommer en brukare snart så ja kan gå tillbax och jobba sen, visst vill jag hellre vara hemma med Liam, så tro inget annat, men Jocke vill ju också de.
Men just nu är han pappaledig på måndagar iallafall, alltid ngt ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Stackars Liam! Hoppas han kryar på sig och mår bättre snart! Kram på er!

2010-06-09 @ 11:41:03
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0