Vila i frid min älskade fina Irma!

Vaknade upp kvart i nio, blev stressad visste inte var ja skulle ta vägen - va ja skulle göra, hur kunde ja somna och hur kunde ja vakna så sent.
Nu är de över, hon finns inte här mer. Hon är borta och kommer aldrig mer tillbaks.
Hon har det mycket bättre nu, men kan inte låta bli och vara egoistisk och tänka på hur mycket jag vill ha henne här och varför kan hon inte vara kvar..

Var och hälsa på henne igår för sista gången!
De va inte de lättaste att stå där och veta att det är sista gången ja pussar på dig, sista gången jag borstar dig, sista gången jag myser med dig, sista gången du dreglar äpple över hela mig..
Allt var en sista gång...
Vägen hem var inte rolig, ville bara vända och åka tillbaka och bara stå där med henne och mysa tills hon inte fanns mer, eller köra med henne hem till mig..

** Vila i frid fina fina Irma**








Kommentarer
Postat av: -Malin

Usch så sorgligt... :(

2010-06-11 @ 11:04:45
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: ela

Jätte fin häst, sorligt att att behöva ta bort sin vän.. :/

2010-06-11 @ 17:17:35
URL: http://knownasela.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fy va sorgligt :( När det känns jobbigt får du tänka på alla fina minnen ni har tillsammans du och Irma :) och att hon har det bra där hon är nu. Jag kan tänka mig att hon kanske sitter och spelar poker med Lilla gubben och Lukas nu ;)

2010-06-12 @ 12:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0