Biltvätt och tårta..

Japp då sitter ja i min hörna på golvet igen, men denna gången så har ja en annan brevid mig i "gymmet" ingen mindre än Sessan, Lika mysigt de =)

Ida har ja varit iväg med mamma, köpt saker till tårta till dopet, m.m.
Sen stannade ja kvar där tills Jocke slutat jobbet, så hann även tvätta bilen innan han kom också, så nu är den fin igen =)

Imon ska vi till BVC igen med fisen, ska bli kul att se vad han väger nu. Och så ska han få spruta också :(
Så denna gången ska Jocke få följa med och hålla honom när han får spruta, gillar då inte de ;P

Nopp nu ska ja nog lägga mig i sovrummet och kolla på tv, för här kollas på fotboll och de är ju inte allt för roligt kanske :P


Kommentarer
Postat av: Sarah

Lycka till på BVC.! Jag tror allt att lille Liam klarar det galant! :)

2010-03-23 @ 11:56:00
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0