Gladare än ngn annan kan vara

Igår kväll kom Malin hem till göteborg igen, skulle träffa henne ida efter hon varit på klippstudion.
Men kunde inte vänta så länge så tog mig till nödinge innan hon skulle dit och överaska henne.
Och ja jag grät när ja såg henne, har ju inte träffat henne sen oktober. Så nu är ja glad att ha henne här hemma några dar iallafall.
Fast ja vill ju så gärna att hon ska flytta hit igen, vill ha henne här ju =(
Men men nu sitter ja hos Angelica, ska snart ner och fika på torget. Sen möta Malin igen ngngång =)

Och senare ska vi in till stan, måste hitta ngt att ha till dopet, men de gör ja nog har ju både Angelica och Malin med mig så kan nog inte gå fel =)

Nä nu kom Angelica ut från duschen och lilleman börjar bli otålig så får väl ta och avsluta här.
Ville bara berätta att min underbara Malin är här igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0